<

Thursday, September 29, 2005

For Our Japanese Family

Saturday, July 9, 2005

火曜日---地獄3 はの神の暴露(。)
for our Japanese Family





    <---Cosecha:El Fruto del ESPIRITU SANTO ♥♪

    >>
    click here to see the website <<


  1. ♥♪ 牧人 羊を 守れるその宵 ♥♪
  2. ♥♪ 天(あめ)には栄え ♥♪
  3. ♥♪ 諸人(もろびと)こぞりて 迎えまつれ ♥♪
  4. ♥♪ 神の御子(みこ)は今宵(こよい)しも ♥♪
  5. ♥♪ 清し この夜 星は光り ♥♪


Divine Revelation of hell (part 2)

    日曜日、2005 年6 月12 日 地獄2 の神の暴露 (継続... 。)
    私達は次のピットに来た。
    他のものと同じサイズだったこのピットの中にもう一つの骨組形態はあった。人の声はピット、格言、主から叫んだ、持っている私の慈悲を!" それらが話したときにだけ私は精神が人または女性だったどうかわかることができる。

    大きい泣き叫ぶすすり泣きはこの人から来た。"私はとても残念、イエス・キリストである。私を許しなさい。ここにから私を取りなさい。私は幾年もの間苦しみのこの場所にいた。私は頼む、許可した私を!" 大きいすすり泣きは彼が頼んだと同時に揺すった彼の骨格フレームを、"、イエス・キリスト、許可した私を!" 私イエス・キリストを見、"人叫んだ、" に私は私の罪のために非常に熱いピットから十分に苦しんだ彼が余りにcrying."Lord イエス・キリストだったこと会ったか。それはであるずっと私の死以来の40 年。"

    言われるイエス・キリスト"それは信頼によって書かれている、' 公正の住んでいる!' mockers におよびunbelievers 全員に火の湖の部分がある。真実を信じない。方法を示すために何倍も同胞はあなたに送られたがそれらの話を聞かない。それらを嘲笑し、福音を断った。私があなたのための十字で死んだのに、私を欺き、あなたの罪の後悔しない。私の父は救われる多くの機会を与えた。ただ聞いたら!"イエス・キリストは泣いた。

    "私は知っている、主、私知っている!" 人は叫んだ。"しかし私は今後悔する。"

    "それは余りに遅い、イエス・キリスト" 判断。"が置かれることを" 言った

    、"主続く、人は同胞の何人かここに来ている、なぜならそれらはまた後悔しない。、主は、地球にまだある間、それらが罪の後悔しなければならないように私を行く言うそれらに許可した。私はここに来てほしくないそれらに。"

    イエス・キリストは、"彼ら持っている、説教者を、教師世話すること年長者- 完全に福音を言った
This entry has 4 comments: (Add your own)
    Hi, sorry, I didn't think to mention that:

    If you do not have Japanese characters installed on your pc...all you will see is gobbeldy-gook.

    yes, love the fancy technical terminology you get from me, right?

    hahahaha

    Love you, Sis!

    ~~~Be Blessed!
    Comment from yeshuaessenor - 7/11/05 11:26 PM

    ~~~~~~~~~~~~~~~

    cammie, I cant read any of this, its all coded ,no letters or words ??

    angelrose
    Comment from angelrose2u - 7/11/05 11:11 PM

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    :D um, no, I'm not Japanese...

    This is dedicated to Our Family in CHRIST who are Japanese.

    Sorry about the mix-up. Hope this clears everything up.
    Comment from yeshuaessenor - 7/9/05 7:03 PM

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Are you Japanese?
    Comment from setcaptivesfree - 7/9/05 7:00 PM

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    home

    LOVE: For Our Japanese Family

    Fire of GOD

    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com